sobota, 5 lipca 2014

Dodatki do gazet w UK - sierpień 2014




Cześć!

Dzisiaj mam dla Was kolejny post o dodatkach do gazet, tym razem na sierpień 2014!
Ten miesiąc również jest obfity w gratisy i widać, że magazyny prześcigają się w coraz to ciekawszych dodatkach. Tak jak wspominałam poprzednim razem, angielskie magazyny kupuję zazwyczaj dla ciekawych produktów. Dzięki temu mogę dla Was próbować więcej kosmetyków.



Właśnie miałam się wybrać do Waitrose po kilka produktów z Balance Me, a tu patrzę, dodatki w gazetach... I tak oto będę próbowała dwa produkty tej firmy ;) jeżeli jesteście nimi zainteresowani, myślę że warto kupić przynajmniej jedną gazetę z tą próbką. Produkty są organiczne i mają bardzo dobre składy. Na pewno za jakiś czas pojawi się ich recenzja.


MAIRE CLAIRE


 
Balance me - cleanse and smooth face - 40 ml

link do produktu
Balance me - Moisture Rich Face Cream - 25 ml

link do produktu

IN STYLE


 
Pełnowymiarowy produkt Neal's Yard - Geranium & Orange - Hand Cream 50 ml

link do produktu
Również postanowiłam go zakupić, ponieważ kończy się mój krem, który noszę w torebce. Kosmetyk jest organiczny.


RED



Rodial Lip Balm - prawdopodobnie pełnowymiarowy produkt. Na stronie producenta znalazłam go w innym opakowaniu. 10 ml.

link do produktu

COSMOPOLITAN


 
Lip & cheek tint (3 do wyboru) albo czarna maskara firmy New Cid - prawdopodobnie to również są produkty pełnowymiarowe. Niesety nie mogę ich znaleźć na stronie producetnta, być może to są jakieś nowe produkty.

link

ELLE


 
Malin + Goetz - zestaw miniatur 


Grapefruit face cleanser 10 ml
link do produktu

Lip moisturizer 5 ml 
link do produktu

Vitamin e face moisturizer 10ml
link do produktu

HARPER'S BAZAAR


Do wyboru jeden z czterech dostępnych zapachów z L'OCCITANE. Spotkałam tylko dwa i były to bergamotka i orchidea. 
link

A na samym końcu... wisienka na torcie...

GLAMOUR


 
Z miniaturką jednego z 4 produktów Clinique:


Maskara high impact 01 black
link do produktu 

Chubby Stick w kolorach Super Strawberry albo Woppin' Watermelon
link do produktów

Dramatically different moisturizing lotion + 
link do produktu 

Emulsji nie chcę testować, bo już ją znam z 3 kroków Clinique i nie kupię jej już ponownie, ponieważ kompletnie mi się nie sprawdziła. Nowy skład również mnie nie zachęca.
Jestem szczęśliwą (mam nadzieję) posiadaczką tuszu i poluję na kredki. Niestety nigdzie nie mogę ich dostać. Zależy mi na tym, żeby je przetestować i porównać do Revlon, z których jestem bardzo zadowolona, z tego też powodu nie chciałam wydawać pieniędzy na droższe Clinique. Trzymajcie kciuki, żeby się udało!

A które z tych produktów Wy byście przetestowały? Może jesteście w najbliższym czasie w UK i zakupicie któryś z magazynów? A może jest teraz jakiś dobry dodatek u Was w gazetach?

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam niedługo do kolejnych postów!

Ewel


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz