wtorek, 8 lipca 2014

Spotkanie Blogerów i YouTuberów w Londynie - lipiec 2014

 

Hejka!
Dzisiaj mam dla Was relację z niedzielnego spotkania. Organizatorkami event'u były Paula (BoogieSilver) i Olga (TheOleskaaa). Dla tych, którzy jeszcze o tym nie wiedzą, są to dziewczyny, które od lat prowadzą swoje kanały na YouTube oraz blogi. Mają ogromną liczbę widzów.
Pierwszy raz byłam na spotkaniu blogerów i YouTuberów. Nie wiedziałam czego mogę
się spodziewać i może nawet trochę było to dla mnie stresujące, bo nikogo nie znałam na żywo. Ale cieszę się, że zdecydowałam się przyjść, bo było to ciekawe doświadczenie i dzęki temu poznałam wspaniałych ludzi!
 
Ale zacznijmy od przygotowania. Pomyślałam, że nadarzyła się idealna okazja, żeby wykonać dla Was jeden z moich makijaży, który zajmuje nieco więcej czasu niż mój normalny dzienny make-up.



Jako, że ostatnio nie mogę narzekać na swoją cerę (nie chwalę, bo się zepsuje) zrezygnowałam całkowicie z podkładu, a na twarz, zaraz po wodzie termalnej URIAGE i olejku z pestek malin, nałożyłam krem tonujący/brązujący Alterry (uwaga zawiera talc, ale nie ma parabenów, silikonów i parafiny). Pod oczy, jak również na lekkie przebarwienia, nałożyłam korektor Collection (kolor 1 FAIR) i korektor Inglot (kolor 34).
Twarz przypruszyłam pudrem sypkim bambusowym z Biochemia Urody (czarne pudełeczko  Anabelle Minerals). Twarz wykonturowałam pudrem brązującym Elizabeth Arden (Pure Finish Bronze Powder - edycja limitowana). Na policzki nałożyłam róż Smashbox odcień Pose, a na szczytach kości policzkowych, puder rozświetlający Elizabeth Arden (Shimmer Powder - edycja limitowana).



Przejdźmy do oczu. Jak zawsze królowały tu cienie Inglot, nałożyłam je na bazę ARTDECO. Do makijażu na całą powiekę użyłam matowego cienia w kolorze kości słoniowej nr 353, a w załamaniu oka beż z drobinkami nr 462. W wewnętrznym kąciku oka lekko rozświetliłam perłowym waniliowym cieniem nr 395. Na dolnej powiece lekko przyciemniłam oko najciemniejszym ciepłym brązem z trio Smashbox (In Screen Shot) - Roast. Rzęsy wytuszowałam tuszem Lorea'l Volume Million Lashes. Dokleiłam rzęsy Ardell Demi Wispies (pierwszy raz zobaczyłam je kilka miesięcy temu u TheOleskaaa) i domałowałam linię czarnym eyelinerem z EYEKO.



Brwi jak zawsze podkreśliłam kredką z Catrice 030 - Brown-n-eyed Peas i dołożyłam trochę cienia Maybelline Color Tattoo - Permanent Taupe.
Na początku myślałam o czerwonych ustach i paznokciach, ale jak wykonałam cały makijaż, to okazało się, że bardziej pasują delikatne i neutralne usta. Użyłam do tego pomadki z Lili Lolo w kolorze Love Affair, a na paznokciach położyłam lakier Essie - Master Plan i na serdecznych palcach Essie - Fiji.




A tak wygląda gotowy makijaż. Wszystko robione na szybko tuż przed wyjściem. W ferworze przygotowań zapomnieliśmy wykonać zdjęcia z zamkniętymi oczami :) mam nadzieję, że mi to wybaczycie, następnym razem się poprawię.


A tak wyglądał cały strój (przepraszam za tło, ale nie miałam wolnej ściany)


A to już zdjęcia ze spotkania.



Niesamowicie zaskoczył mnie fakt, że tego typu spotkania potrafią zgromadzić w jednym miejscu aż tylu wspaniałych ludzi. Cudowne kreatywne osoby i miałam wrażenie jakbym znała je od lat. Właśnie poszerzam swoją listę na YouTube oraz zaczynam czytać nowe blogi. Najmłodszy uczestnik spotkania miał 10 miesięcy i również świetnie się bawił ;)
Dziękuję Wam!

zdjęcie grupowe udostępnione dzięki uprzejmości Boogiesilver 

Dziewczynom dziękuję za zorganizowanie spotkania! Paula i Olga jesteście super i bardzo miło było Was poznać osobiście!
Mam nadzieję, że tego typu spotkania będą odbywały się częściej. Czekam na informację :)
 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i  do zobaczenia ponownie wkrótce! :)
małe zielonookie


PS A może jakieś spotkanie w drugiej połowie lipca we Wrocławiu?

---

Polecam:

PAULA    https://www.youtube.com/user/boogiesilver 
OLGA    https://www.youtube.com/user/TheOleskaaa
AGNIESZKA   https://www.youtube.com/user/sunshineNaska

film Agnieszki z vlogiem m.in. ze spotkania:

KARINA    https://www.youtube.com/user/kariwitch2
EWA  https://www.youtube.com/user/kosmetycznykoktajl
EWA  
http://evesessence.blogspot.co.uk/
KAROLINA   https://www.youtube.com/user/ohfaciq
ANIA   https://www.youtube.com/user/xbeautystarletx
https://www.youtube.com/user/chouettefashion 

8 komentarzy:

  1. Miło było poznać, rzęs z Ardell Demi Wispies także użyłam w swoim makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko mnie również było miło Ciebie poznać... Tak się właśnie miałam zapytać o Twoje rzęsy ;) hehe pozdrawiam!

      Usuń
  2. Spotkanie we Wro? Ja chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś mi się uda zorganizować to dam Ci znać ;)

      Usuń
  3. Oj Ewelinko, Ciebie rowniez bylo milo poznac! Jesli bedziecie mialy ochote znow sie spiknac (do innych dziewczyn rowniez!), to dawajcie zaraz znac! Ja zawsze chetna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie będę miała urlop i wyjeżdżam, ale jak już się po nim ogarnę, to się odezwę ;) moze jak przyjedzie Karolina do UK, to coś zorganizują ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mnie również było miło :) Chciałam sobie zamówić Wasze koszulki, bo będę w Polsce niedługo, a tu mi wyskakuje czas realizacji na 4. sierpnia, bo macie urlop... A już miałam taki fajny pomysł na zdjęcia na Ostrowie Tumskim we Wrocławiu... No nic, trudno :) udanego wypoczynku Chłopaki ;) Pozdrawiam!

      Usuń