sobota, 25 kwietnia 2015

Home Decor - Styl skandynawski - Madam Stoltz, Bloomingville, Ib Laursen - KWIECIEŃ 2015


Witam,

Dzisiaj mam dla Was mały haul z zakupami do domu. Jestem ogromną fanką stylu skandynawskiego i ostatnio natknęłam się na kilka nowych marek.
Na stronie http://mollegaarden.dk (duńska strona, która wysyła do krajów w UE) udało mi się upolować kilka perełek, które odświeżyły nieco wnętrze mojego salonu.

------

MADAM STOLZ - www.madamstoltz.dk

Zapraszam Was do zapoznania się z nowym katalogiem - Spring 2015



Donice możecie zakupić tutaj:


------


Bloomingville - spring/summer 2015
Zapraszam Was do zapoznania się z nowym katalogiem - Spring/Summer 2015



Wazon możecie zakupić tutaj:


Do mojej kolekcji dołączył również zestaw kubków dla dwojga. Niby takie same, a jednak różne...




Zestaw kubków możecie zakupić tutaj:


a na mojej liście życzeń są jeszcze te produkty:




------


Zapraszam Was do zapoznania się z nowym katalogiem - Spring/Summer 2015

http://www.iblaursen.dk/en/

http://www.iblaursen.dk/en/

Świeczniki możecie zakupić tutaj:


A teraz kilka ujęć tych przedmiotów we wnętrzu...




Mam nadzieję, że podobały Wam się moje małe zakupy i zainspirowałam Was moimi pomysłami na wnętrza. 

Uwielbiam wszelkie geometryczne formy, które chętnie zestawiam ze sobą. Jestem bardzo ciekawa, czy również jesteście fanami stylu skandynawskiego lub interesuje Was minimalizm we wnętrzach. Nie ukrywam, że ta tematyka jest bardzo bliska memu sercu.

Jak zawsze zachęcam Was do komentowania poniżej. Może znacie ciekawe strony/blogi, które Was inspirują. Zachęcam do dzielenia się informacjami.

Pozdrawiam Was serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz