piątek, 8 maja 2015

KWIECIEŃ 2015 - @littlegreeneyed na instagram


Zapraszam na podsumowanie kwietnia. W tym miesiącu działo się bardzo dużo i jestem z siebie dumna, ponieważ pisałam dla Was regularnie. 
Niedawno wróciliśmy z krótkiego urlopu w Polsce i z tego powodu mam małe opóźnienie na blogu. W maju stosuję praktycznie wszystkie kosmetyki, które używałam w kwietniu, dlatego postanowiłam, że pod koniec tego miesiąca pojawią się ulubieńcy i inspiracje kwietnia praz maja.
Ale nie martwcie się, mam w zanadrzu inne posty, które pojawią się już niedługo! ;)























Bardzo uważajcie na ten peeling enzymatyczny z Organique!!!
Bardzo mnie uczulił!!! Napiszę o nim więcej w kolejnych postach.
























Warsztaty piękna w Londynie


Kontakt do dziewczyn:

Ewa



Pozdrawiam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz