sobota, 14 czerwca 2014

LIPCOWE DODATKI W CZERWCU. Czyli dodatki do gazet w UK - LIPIEC 2014


Cześć! 

Do tego posta zdjęcia czekały prawie dwa tygodnie i w końcu znalazłam chwilę, żeby je wrzucić...

Odkąd mieszkam w UK zauważyłam, że nie można tu kupić gazety, która jest na dany miesiąc...
Już tłumaczę o co chodzi...
W Polsce rownież gazety pojawiają się trochę wcześniej w sklepach tj. mniej wiecej w ostatnim tygodniu poprzedzajacego miesiąca (czasem w połowie miesiąca), ale w Anglii gazety pojawiają się miesiąc wcześniej... W sklepach na początku czerwca nie ma juz gazet na czerwiec, ale są na lipiec...

W tym miesiącu... A precyzując, w przyszłym miesiącu w gazetach mamy ogrom dodatków...
I teraz pewnie posypią się komentarze... Ale jak to?... Dlaczego piszę o dodatkach?... Przecież powinno nas interesować co gazeta sobą reprezentuje wewnątrz... Artykuły, wywiady, ciekawe porady, stylizacje... Bla bla bla...
No cóż... Z przykrością muszę stwierdzić, że w angielskiej prasie mało jest takich gazet, które faktycznie mogą nam to wszystko zaoferować... Z tego powodu co jakiś czas gazety zarzucają nas mnogością coraz to ciekawszych dodatków...

A teraz mała dygresja... Czy widzieliście może sztukę "Single i Remiksy" Marcina Szczygielskiego?
Ja miałam okazję obejrzeć ją w zeszłym roku, gdy polski teatr zawitał w Londynie... Polecam, ponieważ jest tam całkiem niezły sarkastyczny humor (obsada: Weronika Książkiewicz, Anna Mucha, Lesław Żurek, Wojtek Medyński - teraz ta obsada trochę się zmieniła)... Pojawia się tam rownież wzmianka o dodatkach do gazet...

No ale wracając do angielskiej prasy... Fakt, przyznam się... Czasem zdarza mi się kupić gazetę tylko dla dodatku... To znaczy nie mówię, że zaraz po tym ląduje ona w koszu, ale raczej przeglądam ją dosyć szybko... Ale, ale... Mam małe usprawiedliwienie...
Bardzo lubię testować nowe produkty, rownież dla potrzeb tego bloga. Bardzo często te produkty w pełnym wymiarze są drogie... Rzadko mi sie zdarza kupić coś bez wcześniejszego przetestowania, a niektóre produkty nie są dostępne w małych pojemnosciach... I tak oto czasem kupuję gazety z dodatkami...

No dobrze, ale przejdzmy do konkretów... Być może ktoś z Was mieszka w UK, albo będzie tu w tym miesiącu i te informacje go zaciekawią...


ELLE - 25% zniżki na produkty St. Tropez
Nie wiem czy są one dostępne w Polsce, ja raczej nie używam samoopalaczy, a w UK są one bardzo popularne (ciekawe dlaczego :P) reklamuje je Kate Moss. Myślę, że komuś może przypaść do gustu ten prezent...





RED - lakier do paznokci firmy MAVALA - dostępny w czterech odcieniach (widoczne na zdjęciu).
Nie znam tej firmy. Ale akurat podobne kolory mam już w swojej kolekcji i dlatego jej nie kupiłam...




GLAMOUR - Eyeliner w pisaku firmy EYEKO LONDON (dwa kolory do wyboru czarny i niebieski)
Tej firmy również nie znam, natomiast nie potrzebuje takiego produktu, ponieważ mam jeden z Rimmel. Nie używam eyelinerów na codzień, wiec nie skusiłam się na ten produkt...



HARPER'S BAZAR - lakier do paznokci firmy LEIGHTON DENNY - dostępne w sześciu kolorach (widoczne na zdjęciu)
Tez nigdy nie miałam nic z tej firmy... Dajcie znać jeżeli wiecie coś na jej temat...



COSMOPOLITAN - darmowe okulary i mentos (ciekawe połączenie;))



TATLER - również okulary przeciwsłoneczne



I na końcu dwie gazety, które kupiłam:

MARIE CLAIRE - zestaw dwóch lakierów, seria kawior firmy CIATE. Do wyboru w 6 kolorach.
Ja wybrałam zestaw Sunset Shimmer.





A poniżej pokazuje Wam swatch'e!



Lakier czerwony trzyma się ok. 4 dni, jeżeli dobrze domalujecie końcówki... Kawior trzyma się ok. 2 dni... Fajny bajer, ale chyba nie dla mnie, bo ja po jakimś czasie zdrapuję wszystko co lekko wystaje na paznokciu... Ogólnie produkt jest w porzadku, ale nie jakoś specjalnie zachwycający.

IN STYLE - REN Hot Cloth Cleanser - obecnie testuję cos z innej firmy i recenzja powinna pojawić się już niedługo :)



A na koniec VOUGE - tutaj nie ma żadnych dodatków ale chciałam Wam pokazać, że w tym miesiącu jest cieńszy niż zwykle!!!



Mam nadzieje, że mój wpis był dla Was ciekawy ;)

Jak zwykle zapraszam do komentowania :) 
Może macie zamiar niedługo pojawić się w Londynie? Jaki dodatek Wy byście wybrali? A może są teraz jakieś ciekawe dodatki w Polsce? Jakie gazety czytacie? Czy Wam też się zdarza kupić prasę tylko dla dodatku?

Pozdrawiam i zapraszam do dalszej lektury :)
Ewel

2 komentarze:

  1. Małe, jeśli mogę dać Ci jedną rade uważaj proszę na trzy-kropki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, postaram się zapananować nad tym nawykiem ;)

      Usuń