poniedziałek, 9 czerwca 2014

Rolki... Czyli jak spędzamy czas w słoneczną niedziele...

Cześć!

Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami jednym z moich sposobów spędzania wolnego czasu...

Nie tylko w Polsce ostatnimi czasy jest ciepło i słonecznie ;) W niedziele w Londynie mieliśmy iście letnia pogodę :)
Nie mogliśmy zmarnować takiej okazji i postanowiliśmy wybrać się na rolki...
Rolki były moim marzeniem od dzieciństwa i jakiś czas temu to marzenie się spełniło :)


Znalezienie dobrego miejsca do jeżdżenia na rolkach nie jest łatwą sprawą, a mam tu na myśli odpowiednią nawierzchnię. Jazda po bardzo chropowatej nawierzchni nie należy do moich ulubionych, ponieważ można zgubić zęby ;)
W pobliżu mojego domu mamy skatepark... Już nie mogę się doczekać, aż wypróbuję na nim moje rolki...
Nie no dobra żartowałam... Sporty ekstremalne zostawiam profesjonalistom ;)


Całkowicie wspieram akcje promujące noszenie kasków i ochraniaczy...
Bardzo często ratują nam zdrowie, a nawet życie... Nie wstydźmy się ich!!!
Czy ktoś pamięta jeszcze "zajawkę w kasku", którą parę lat temu promowali Paweł Srokowski i Michał Koziołek? (Trochę prywaty musi być ;))


No i czas na relaks w pełnym słońcu :)


A jak Wy lubicie spędzać wolny czas wiosną/latem?
Czy jesteście za aktywnym sposobem spędzania wolnego czasu? A może lubicie wylegiwać się w pełnym słońcu? Znacie jakieś ciekawe trasy do jeżdżenia na rolkach/rowerze (Również w Polsce)?
Zawartość mojego bagażu mocno by się skurczyła, gdybym miała w nim rolki, ale kto wie, kto wie... Może jeszcze poszusuję po Polsce ;)

Zapraszam do dyskusji!

Już wkrótce kolejne posty ;)

Pozdrawiam serdecznie!
E.

3 komentarze:

  1. Mmm... Faktycznie fajna pogoda, no i tak pięknie zielono! Ja najczęściej jeżdżę moim rowerem po parku i wałach nad Odrą :) Koniecznie weź rolki do Polski :) Pojeździmy sobie razem po alejce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa przygoda. Ja mam 31 lat i jeszcze nigdy nie jeździłam na rolkach. Wiem, ze jest szkoła jazdy na rolkach w szczecinie i zastanawiam się czy się nie zapisać na kurs. Myślę, że jeździć można w każdym wieku :)

    OdpowiedzUsuń