poniedziałek, 9 czerwca 2014

Pierwsze koty za płoty... ;)


Witam Wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu!

Mam na imię Ewelina i od dawna znajomi kojarzą mnie z pseudonimem "małe zielonookie", który idealnie charakteryzuje moją osobę (niektórzy dodają jeszcze "wredne", ale zupełnie nie rozumiem dlaczego :))... Postanowiłam podobnie nazwać mój blog - Little Green-eyed.


Pochodzę z Wrocławia, ale już od kilku lat mieszkam w Londynie. Oba miasta są dla mnie bardzo ważne, ale oba oddziałują na mnie zupełnie inaczej.
We Wrocławiu mieszka moja rodzina i znajomi, a miejsce to kojarzy mi się ze spokojem i równowagą. Tam skończyłam studia architektoniczne i z tym miejscem kojarzy mi się wiele wspomnień. Staram się odwiedzać Wrocław tak często jak tylko jest to możliwe, wiec na pewno znajdzie się też miejsce dla niego na moim blogu...



A teraz Londyn, miasto to jest niezwykle dynamiczne. Życie tutaj motywuje mnie do ciągłego działania. Tutaj spełniam swoje marzenia i stawiam sobie coraz to nowsze cele.
I tak zrodził się pomysł na bloga, którego chcę poświecić tematyce dnia codziennego (lifestyle - życie w Wielkiej Brytanii, podróże), beauty (makijaże, kosmetyki - rownież kosmetyki naturalne) oraz zdrowy tryb życia.
Czasem rownież bedą pojawiały się informacje na temat architektury, sztuki i design'u, ktore są moją pasją i nieodzownie łączą się z życiem codziennym.



Moje motto na życie to "Carpe diem" 



Zapraszam do dalszej lektury mojego bloga!

Pozdrawiam
E.

11 komentarzy:

  1. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I zapraszam do czytania kolejnych postów! :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to odległość między Anglią a Polską zmniejsza się coraz bardziej :) Super. Życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) podróż do Anglii to tylko 2 godziny, a teraz kilka sekund ;)

      Usuń
  5. Powodzenia w pisaniu bloga! Samych ciekawych tematów i mnóstwa czytelników :* :* :*

    OdpowiedzUsuń