środa, 18 czerwca 2014

W angielskim pubie podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej :)


Cześć!

Dzisiaj zabieram Was do angielskiego pubu :)

Jak wiadomo, niedawno zaczęły się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Lubię czasem obejrzeć mecz, ale nie wpadłam w to całe piłkowe szaleństwo :)



Niedawno wybraliśmy się ze znajomymi do pubu przy Blackfriars - Doggetts.
Bardzo przyjemne miejsce, tuż nad Tamizą :) Duży wybór angielskich piw i ta szczególna atmosfera angielskiego pubu, Ci którzy byli w Wielkiej Brytanii, wiedzą co mam na myśli.




Bardzo ciekawą sprawą w angielskich pubach jest to, że nikt tu nie siedzi. Każdy stoi i trzyma swój ogromny kufel z piwem. Pamiętam jak na samym początku, jak tu przyjechałam, było to dla mnie bardzo dziwne, ale gdy zobaczyłam, jak wszyscy radośnie rozmawiają ze sobą, zrozumiałam, że ma to sens. Tak samo jest gdy w telewizji jest jakiś ważny mecz, wszyscy wspólnie go oglądają i przeżywają. Widać jak ludzie się dobrze bawią.



Football dla anglików jest bardzo ważnym sportem, co sprzyja częstym spotkaniom i wspólnemu celebrowaniu wolnego czasu. 
Ciekawostką jest to, że jak wyjedziecie na wakacje w miejsce, do którego często przyjeżdżają Brytyjczycy, możecie być pewni, że w miejscowej tawernie zobaczycie identyczny obrazek, jak z angielskiego pubu, a w pobliskim barze śniadaniowym serwują English Breakfast, wszystko dla potrzeb przyjezdnych... :)

A jak Wy oglądajcie mecze? Czy spędzacie ten czas ze znajomymi w pubie, czy w domu?

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do komentowania :)
E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz