czwartek, 17 września 2015

Prosty przepis na zdrową domową nutellę


Witajcie Czekoladożercy!

Dzisiaj mam dla Was bardzo prosty przepis na zdrową domową nutellę.
Jak wiadomo, nie tylko dzieci mają czasem ochotę na coś słodkiego do kromki świeżego chleba. Mnie również dopadła ochota na masło orzechowe.

W zależności od tego jaki efekt smakowy chcecie uzyskać, dobierzcie odpowiedni rodzaj masła orzechowego. Jako, że chciałam uzyskać typowy smak nutelii, zdecydowałam się na masło z orzechów laskowych. Takie masło możecie dostać w sklepach ze zdrową żywnością. Pamiętajcie o tym, aby nie miało żadnych zbędnych dodatków.
Zdecydowałam się na markę Meridian i masło zakupiłam stacjonarnie w UK w Holland & Barrett.

Do dodania słodkiego smaku polecam naturalny miód - ja akurat mam polski, który kupiliśmy od zaprzyjaźnionego pszczelarza.

Aby uzyskać smak czekolady polecam gorzkie kakao - zdecydowałam się na DecoMorreno, które zakupiłam w polskim sklepie.


SKŁADNIKI:

- 4 ŁYŻECZKI NATURALNEGO MASŁA ORZECHOWEGO - ORZECH LASKOWY
- 1 ŁYŻKA MIODU
- 1 ŁYŻECZKA GORZKIEGO KAKAO



Wszystko dokładnie ze sobą mieszamy i GOTOWE!


Domowa nutella najlepiej smakuje ze świeżym domowym chlebem. Od około trzech lat pieczemy domowy chleb, który jest na zakwasie z dodatkiem drożdży. Nie używamy do tego żadnych specjalnych maszyn, tylko pieczemy go w foremkach w piekarniku. Nic nie zastąpi zapachu i smaku domowego chleba...
Już dawno temu obiecałam Wam przepis na chleb, ale obiecuję, że w końcu się pojawi!



Prawda, że proste?! ;-)

SMACZNEGO!!!


PS Pamiętaj, że miód jest również cukrem! Nie jest to przepis fit, a jedynie jest to zdrowsza alternatywa do popularnych produktów sklepowych. Nie jest to zamiennik zdrowej zbilansowanej diety, tylko deser, który możesz zaserwować raz na jakiś czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz