środa, 24 września 2014

Szczypta luksusu - zakupy w SpaceNK (haul wyprzedażowy)



Czy macie ochotę na przyjemną kąpiel w luksusowym płynie?

Lub czy macie ochotę nałożyć pachnący balsam, który ukoi Wasze zmysły?

Każdy ma czasem ochotę na odrobinę luksusu.

W takim razie zapolujcie na promocje w sklepach z luksusowymi markami!
Ja w szczególności polecam Wam SpaceNK. Jest to sieć sklepów w Wielkiej Brytanii z wybranymi, także aptecznymi, kosmetykami z wyższej półki. Dostaniecie tutaj produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, ale również produkty do makijażu.



Mało osób o tym wie, że SpaceNK co jakiś czas robi wyprzedaże. W ten sposób zdarza mi się kupić kosmetyki, na które szkoda by mi było wydać pieniądze w regularnej cenie.
Rozmawiałam ostatnio z ekspedientką i poinformowała mnie, że nigdy nie mają wyprzedaży w stacjonarnych salonach, ale czasami zdarzają im się promocje cenowe, które również bywają korzystne.
Natomiast wyprzedaże znajdziecie na stronie pod zakładką "sale".

Link do wyprzedaży

Oczywiście nie ma się co łudzić, że dostaniecie tam najnowsze kolekcje, ale może akurat coś Wam podpasuje.




W ten sposób upolowałam kilka luksusowych żeli pod prysznic lub do kąpieli i balsamów do ciała, które w regularnych cenach kosztują około £25-£30, a mnie się udało je dostać za ok. £7 za sztukę. (Marki: Beautannia - Balfour i Brighton; Laughter)




Kupiłam również peeling do ciała, którego jestem bardzo ciekawa. Cena podobna jak w przypadku żeli.

Udało mi się zamówić kilka miniaturek 75 ml po £2 - dla porównania Soap and Glory travel size kosztują za 50ml £2,5. Warto popróbować nowych kosmetyków. Na pewno na bieżąco dam Wam znać jak się sprawdzają.


A teraz jeszcze moje małe cudeńko :)


Przepiękny lakier do paznokci z Laura Mercier o czekoladowym kolorze - Cocoa Suede. W regularnej cenie kosztuje ok. £12 mnie udało się go dostać za ok. £3.
Przepiękny kolor, który możecie nosić zarówno do letniej opalenizny, jak i również do jesiennych stylizacji.







Warto się rozejrzeć, bo może akurat chcecie sprawić komuś miły prezent :) lub po prostu kupić coś dla siebie.
Ja jestem zawodowym myśliwym wyprzedażowym. Bardzo często udaje mi się upolować coś ciekawego w dobrej cenie. Jeżeli znajdę jeszcze jakieś promocje, to postaram się o nich wspomnieć na bieżąco.
Na pewno polecam sklepy, jak również stronę internetową TkMaxx. W Harrods, jeżeli macie kartę członkowską, co jakiś czas są zniżki 10%-20% w weekendy. Boots i Superdrug często mają promocje 3 za 2. Holland & Barret aktualnie ma promocje na wszystko "Kup jedno płać za drugie pół ceny" (niestety nie mam pojęcia jak długo).


A czy Wy korzystacie w wyprzedaży kosmetyków? Gdzie najczęściej kupujecie produkty do pielęgnacji w dobrych cenach?


Pozdrawiam Was i już niebawem zapraszam do kolejnych postów!


Małe Zielonookie


PS 24.09-28.09.2014 jest promocja w Marks and Spencer na zestaw REN - może Was to zainteresuje:

link do strony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz